Ahad, 6 Mac 2011

#5

Pernah rasa stress nak mati, tak tahu nak luah kat mana?

 

Ok, seharusnya kau cari Tuhan, mohon kekuatan, dan berdepan dengan celaka yang buat kau stress itu. Semua akan ok.

Itulah yang ideal.

Tapi jika kau adalah jenis manusia yang sedang  kelabu dirinya, masih juga mahu meluah segala rasa untuk bertenang, aku boleh berikan kau sedikit ruang.

 

Aku bukan pendengar yang setia, maka aku takkan mahu dengar cerita kau. Buat apa aku dengar cerita kau, BTW, aku sendiri juga punya cerita aku sendiri. Kau nak dengar?

Aku cuma boleh berikan kau ruang.

Kau nak meluah rasa, mencarut, merapu, menyampung, atau apa lagi, coretkan saja.

Ruang aku ini, ruang infiniti.

Buatlah apa saja, silakan.

Cumanya, ruang itu tidak pernah menjadi ruang bebas Tuhan. Maka, segala hal lain, kau tanggunglah sendiri.

Selamat datang ke dunia aku.

http://yourworldoftext.com/abuubaidah66

 

 

Atau ciptalah ruang kamu sendiri.