Khamis, 24 Mac 2011

tak ingat dah nombor berapa. Ada aku kesah?

well, lama tak menulis. Lama siut. <---- tis is my ayat klise sejak dari blog lama lagi –.-“

 

Suddenly, tadi N.A. add aku kat fesbuk, dan kitorang berbicara. Aku dan N.A. dah pernah rapat secara online sebelum ni. Kitorang satu kos eceli, lebih tepat, dia juniur aku. Tepat lagi, bekas juniur, pasal aku dah tukar kos dan sekarang aku tahun 1, dia dah tahun 2, so dia seniur aku, kot? #bahaha.

Satu kos, tapi aku hanya mula rapat secara online. Masa tu dia introduce aku dekat game “Bakery Life” kat Fb, dan aku ketagih. (Haha, lame gilaaa)

Ok then, she’s blogging to. Don’t know why, me love her blog. Her writing.

Bukan ada isi pun, tapi aku rasa aku suka. Serius. Kerana kejujuran dia menulis, kot? Satu perkara yang selalu jadi bila aku baca blog dia, aku akan rasa nak menulis, secara otomatik.

Then tadi, bila dia add aku kat fesbuk (walopun sebelum ni dah penah fren, tapi entah cemane dia dan aku tak jadi kawan. Dia remove aku masa aku pakai nama “Terer dan Hensem” kot. Kan stalker bunyi nama tu? –.-“) . So sembang-sembang kat fb dan aku mintak link blog dia.

Aku baca.

 

Dan sekarang, aku menulis balik.

 

Credit to N.A. sebab buat aku menulis balik.

 

Kay bye.

 

 

p/s: Missing my old days, yang lebih sopan dan tenang, siyes.